Campanie de susținere a „Industriei ospitalității”

sursa foto: Iubesc berea!

Asociaţia Berarii României iniţiază #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, o campanie care îşi propune să atragă atenţia consumatorilor asupra situaţiei economice din sectorul ospitalităţii, puternic afectat de întreruperea activităţii pe perioada stării de urgenţă.

„Spre deosebire de alte sectoare, vânzările pierdute de industria ospitalităţii în această perioadă nu pot fi recuperate în niciun fel. Cele mai afectate sunt business-urile mici şi de familie, multe dintre ele aflându-se deja la un pas de faliment.

Publicitate

Campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa vine în întâmpinarea micilor şi marilor localuri, printr-un apel la solidaritate din partea consumatorilor. Aceştia pot contribui la susţinerea activităţii restaurantelor şi localurilor preferate pe timp de criză, apelând la serviciile online de livrare la domiciliu sau de tip take away ale locaţiilor HoReCa funcţionale în acest moment, de altfel singurele activităţi permise în această perioadă”, transmite Asociația, într-un comunicat.

„Acum, mai mult ca niciodată, mâncarea are rolul de a alina, bucura, încuraja sau aminti de momentele frumoase, petrecute în locurile preferate, alături de cei dragi.

De aceea, ne propunem ca prin #MancareDeSuflet #SOSHoReCa să încurajăm un comportament de susţinere faţă de oamenii care dau viaţă acestor localuri. Doresc să le mulţumesc, în numele Asociaţiei, tuturor partenerilor din HoReCa, care se alătură eroilor din prima linie, continuând să pună suflet în ceea ce fac zi de zi, chiar şi în condiţii vitrege”, a declarat Julia Leferman, director general al Asociaţei Berarii României.

A fost înaintată o scrisoare către autorităţile centrale, prin care solicită să aibă în vedere cu prioritate sectorul ospitalităţii atunci când analizează soluţiile pentru atenuarea efectelor economice negative asupra companiilor şi angajaţilor acestora.

DIstribuie
Publicitate