„Telefonul Vârstnicului” – hotline pentru livrări acasă, cu plata la domiciliu

Serviciu dedicat persoanelor care nu se pot deplasa la cumpărături și care nu folosesc internetul. Cu sprijinul Fundației Regale Margareta a României, Kaufland România și Glovo oferă persoanelor de peste 65 de ani și celor cu dizabilități posibilitatea să comande telefonic, printr-o linie specială dedicată.

Kaufland România va asigura livrarea gratuită la domiciliu și plata ramburs a produselor, pentru a-i sprijini în această perioadă. Aceștia pot apela la numărul de telefon 0720.00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă: 8:30-21:30 și duminică: 8:30-20:00 și pot plasa comenzi, la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland implicate în acest program. Achitarea produselor se va face în numerar, la livrare, pentru a veni în sprijinul vârstnicilor care nu folosesc instrumente digitale de plată.

Publicitate

Linia telefonică creată este momentan disponibilă în toate cele 14 orașe din rețeaua Glovo – București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați și Pitești.

FUNDAȚIA REGALĂ MARGARETA A ROMÂNIEI: „Avem grijă ca cei mai vulnerabili, cei singuri și cei cu mobilitate redusă să aibă cele necesare acasă. Continuăm înscrierile de voluntari pentru 14 orașe, prin mesaj pe adresa voluntar@principesa.ro”

Prin acest serviciu vor fi disponibile 250 de produse alimentare de bază, hrană pentru animale, articole de igienă și de curățenie.

În această perioadă, magazinele Kaufland rămân deschise și oferă clienților măsuri de siguranță și protecție sporite, fiind dotate cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienți și angajați, geamuri de protecție la casele de marcat, benzi de semnalare a distanței de siguranță și signalistică ce promovează mesajele de prevenție.

DIstribuie
Publicitate