Amânarea Jocurilor Olimpice le-a prins bine sponsorilor

Amânarea Jocurilor Olimpice de la Tokyo în 2021 este o veste bună, pe undeva normală, pentru sponsorii evenimentului, care trebuie să facă faţă, în plus faţă de pandemia de coronavirus, pericolului unei recesiuni economice, a explicat Martin Sorrell, membru al Comisiei de comunicare a Comitetului Internaţional Olimpic (CIO)

„Sponsorii, locali sau internaţionali, preferă anul viitor în toate cazurile pentru organizarea Jocurilor, ţinând cont de haosul care ar fi fost anul acesta”, a adăugat oficialul CIO.

Publicitate

În opinia acestuia, problemele generate de schimbarea programului sunt numeroase, începând cu calendarul şi disponibilitatea infrastructurilor, dar încrederea sa în organizatorii niponi, „extrem de competenţi”, este totală.

Pentru sponsori, care au vărsat sute de milioane de dolari pentru a fi asociaţi evenimentului, ca şi pentru restul economiei, vremurile care vin vor fi foarte grele.

„Această criză este fără precedent. Singura comparaţie posibilă este cu perioada războiului”, a explicat Martin Sorrell.

Zeci de sponsori, printre care Coca Cola sau General Electric, au investit peste 100 milioane de dolari pentru a deveni furnizori oficiali ai JO de la Tokyo. CIO a asigurat toţi sponsorii, ale căror drepturi expirau la finele acestui an, că acestea vor fi prelungite până la Jocurile de anul viitor.

DIstribuie
Publicitate