Serviciu special Urgent Cargus, cu contact redus între curieri și destinatari

Compania Urgent Cargus a lansat serviciul care permite livrarea coletelor cu contact redus către destinatari, fără să mai fie nevoie de semnătură de primire, ceea ce reduce total contactul direct între curier şi clienţi.

Comunicat Urgent Cargus: „Soluţia a fost dezvoltată de companie în ultimele zile şi are la bază tehnologia mobilă. Soluţia permite marcarea primirii comenzii fără schimb de documente, hârtii sau semnătură fizică de primire. Limitarea la maximum a contactului uman vizează o mai bună protecţie împotriva transmiterii coronavirusului şi mai multă siguranţă, atât pentru clienţi, cât şi pentru curieri”.

Publicitate

Deocamdată, serviciul se află în fază pilot în Bucureşti, urmând ca ulterior să fie disponibil în toată România.

Măsuri luate de Urgent Cargus, pentru limitarea extinderii pandemiei de coronavirus:

– dezinfectarea cu regularitate a suprafeţelor de contact în toate punctele de lucru, inclusiv în principalele centre de sortare a coletelor;
– dezinfectarea regulată a maşinilor care transportă personal şi instruirea constantă a echipelor de curieri cu privire la măsurile de prevenţie, inclusiv a păstrării riguroase a distanţei sociale recomandate de 2 metri;
– în toate locaţiile Urgent Cargus se află substanţe de dezinfectare, astfel încât să fie redusă posibilitatea expunerii la virus, iar toţi angajaţii care manipulează coletele au primit mănuşi de protecţie;
– acolo unde a fost posibil, activitatea se desfăşoară de la domiciliu.

Cifrele Urgent Cargus – una dintre cele mai mari companii de curierat din România:

– a acumulat 30 de ani de experienţă în domeniu;
– dispune de peste 5.000 de angajaţi şi colaboratori care asigură servicii de curierat către clienţi persoane fizice şi companii;
– a dezvoltat o reţea naţională de 73 de centre de sortare şi depozite, 68 de agenţii Urgent Cargus Ship & Go;
– folosește o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat. (foto: Urgent Cargus)

DIstribuie
Publicitate