Istorie și povești cu Farmec, noi produse lansate de Farmec, în lupta contra COVID-19

În plină criză „Coronavirus”, compania Farmec lansează două noi produse igienizante pe bază de alcool.

Pe lângă săpunul lichid spumă antibacterian „Gerovital Pure” şi soluția fără clor, special concepută pentru curăţarea şi dezinfectarea suprafețelor și a obiectelor din întreaga casă „Nufăr Dezinfectant Universal”, Farmec a deschis producția pentru „Loțiunea igienizantă pentru mâini”, pe bază de glicerină și alcool 70%, și „Gelul de igienizare pentru mâini” pe bază de alcool 70%.

Aceste două produse reprezintă „o măsură practică şi eficientă pentru apărarea sănătăţii”, se scrie în comunicatul emis de primul și cel mai mare producător român de cosmetice.

Publicitate

 

În privința distribuției noilor produse igienizante, realizate în regim de urgenţă cu resursele existente, Farmec susţine că vor fi prioritizate solicitările pentru consumul colectiv, din partea instituţiilor publice, care luptă în prima linie împotriva răspândirii noului virus COVID-19.

„Apoi, în funcţie de stocuri, produsele vor fi distribuite şi către canalele de vânzare pentru consumatorii finali”, se adaugă în comunicat.

De la Molnar Moser, la Laptele Doina și produsele Gerovital

Povestea de succes a companiei Farmec a început în anul 1889, la Budapesta, odată cu înființarea laboratoarelor Molnar Moser. Mult mai târziu, în 1943, a apărut micul laborator „Mol-Mos”, care îşi desfăşura activitatea în Cluj-Napoca. În 1965, începe ascensiunea „Farmecului românesc”, atunci când este produs pentru întâia oară „Laptele Doina” – și în ziua de azi, cel mai bine vândut demachiant pe piaţa din România!

În 1967-1968, Farmec devine primul producător de creme şi emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din România, produse care se adresau femeilor în jur de 40 de ani, ale căror tenuri prezintă primele semne de îmbătrânire.

Un an mai târziu (1969), Farmec mai realizează o premieră în țara noastră: începe fabricarea produselor sub formă de spray!

După căderea regimului comunist, în anul 1995, societatea Farmec se privatizează prin metoda MEBO, având capital 100% românesc și la ora actuală.

Farmec Cluj-Napoca, printre cifre și branduri, în România și în lume

Farmec dispune de propria rețea de distribuţie la nivelul României coordonată prin intermediul reprezentanţelor şi punctelor de lucru din principalele oraşe: Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Pitești, Constanța, Craiova, Focșani, Iași și București.

Farmec Cluj-Napoca are angajate 758 de persoane și își comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 de ţări.

Din portofoliul de peste 400 de produse cosmetice, care acoperă o gamă largă de utilizare, Gerovital este brandul numărul 1 în Categoria „Îngrijirea feței”, cu o cotă de piață valorică de 25,0% din Total Romania Retail. Iar Triumf este principalul brand la Categoria „Curățarea bucătăriei”, cu o cota de piață volumică de 38,3% din Total Romania Retail. (foto: Farmec)

DIstribuie
Publicitate