Banca Transilvania: măsuri pentru clienți și program de criză

Banca Transilvania rămâne alături de clienții (persoane fizice) care au credite și va oferi, la cerere, amânări până la 3 rate pentru cei afectați de criza „Coronavirus”, fie din motive medicale, de carantină sau izolare, fie din cauza situației economico-financiare conjuncturale, și va prelungi perioada de grație pentru clienții cu card de credit (peste 500.000 de posesori).

Nu este necesară deplasarea la bancă, ci totul se poate rezolva mult mai simplu, telefonic, prin apel la linia call center, disponibilă 24 din 24 de ore: 0264.308.080.
„Din punct de vedere operațional, implementarea soluțiilor de amânare prevăd prelungirea perioadei de creditare, fără niciun fel de costuri suplimentare, cu numarul de luni aferent. Excepție face creditul Prima Casă, unde amânarea înseamnă redistribuirea ratelor lunare amânate pe perioada rămasă de creditare, în contextul actual al legislației. Banca a pregătit fluxuri de lucru care să elimine deplasarea clienților la bancă.

Publicitate

De asemenea, Banca Transilvania a luat un prim set de măsuri și în privința persoanelor jurudice:

– reducerea ratelor timp de 6 luni pentru business-urile afectate;
– documentație minimală pentru a evita birocrația și deplasările.

De luni, 23 martie 2020, noul program de lucru în Banca Transilvania îl găsiți AICI.

DIstribuie
Publicitate